czwartek, 1 września 2011

Robię dzisiaj interes roku;) Od poniedziałku zaczęłam Wielkie Oszczędzanie! Dzisiejszym krokiem jest zaoszczędzenie prawie 20 zł za autobusy i generalnie dojazdy i odjazdy;) Na 11 mam do fryzjera, więc postanowiłam zabrać się z mamą samochodem. I co ja będę robić przez 4 godziny w samochodzie;)? Mam laptopa;) I znalazłam chwilę czasu na co nie co dla was;) Przepraszam, że nie pojawił się jeszcze Haul i Ulubieńcy Sierpnia, ale niestety coś mnie "wzięło". Pewnie angina - bo od dziecka tylko na to choruję. Uprzykrzyło mi to trochę życie i pokrzyżowało wiele planów, ale cóż. ok 9:00 mam zamiar wybrać się na pobliskie targowisko - obok jest kilka sklepów. Niestety jestem troszeczkę daleko od centrum mojego miasta;) Nie chce mi się nigdzie dalej iść. We wtorek przyszłam do miasta na nogach (mieszkam w miejscowości obok Głogowa)  - jakieś 4 km;) Przeszłam całą starówkę 3 razy - zakupy brata do szkoły, potem do mamy od mamy do Galerii Głogów a stamtąd z powrotem na starówkę. Mam taki odcisk od butów, że szok;) Więc wolę, żeby najpierw mi się on zagoił;) Dzisiaj już obiecuję, że po powrocie do domu zrobię dwa zaległe posty ;)  A na koniec wkleję wam zdjęcie mojej psinki Kasi. W weekend oglądałyśmy "Marley i Ja". Pies był zahipnotyzowany;) Zresztą sami zobaczcie;)


Have a Nice Day!
Coralize

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz