niedziela, 4 września 2011

Czytadła;)

Notka będzie pewnie długa;) Próbuję, aby nie pisać za długo, ale chyba nie umiem! Poza tym chyba muszę nadrobić czas, w którym mnie nie było;) Dzisiaj coś o moich faworytach ze strefy czytania;) Należę do tej grupy ludzi, którzy czytają wszystko (gazety, książki, ulotki, opakowania na produktach) i wszędzie (łóżko, fotel, szkoła, autobus, samolot, pociąg, toaleta). Do tej pory, czyt. sierpnia, moim standardowym miesięcznym kompletem prasy były : Joy, Glamour, In Style. Oprócz tego oczywiście jakieś ksiązki. W tym miesiącu oprócz tych gazet zakupiłam również Twój Styl i Pani. Jestem zakochana! Wywiadów, artykułów, felietonów masa. Aż radość przeglądać gazetę, której kazda kartka (pomijając reklamy) ma minimum 3/4 miejsca zapełnionego tekstem. Co więcej zawartośc mnie powaliła na kolana. Od wywiadów z celebrytami posprawy otaczające nas na codzien, niekoniecznie fajne, miłe i przyjemne. W tym numerze Twojego Stylu urzekł mnie artykuł o Matkach, które roniły dzieci. Sposób traktowania ich przez lekarzy i pielęgniarki, ich reakcje i przeżycia. Czytałam ten tekst trzy razy i uwierzcie, że za każdym razem nie powstrzymywałam łez. Polecam wam;) Gazety nie należą do najtaszych, ale wole kupić te dwie niż tamte trzy :D
No i na koniec hit miesiąca. Książka. Niezwykła. Niebanalna. Rozkładająca na łopatki. Pełna humoru, optymizmu, sytuacji realnych, a przede wszytkim perfekcyjna lektura dla osób lubiących lekkie i przyjemne ksiązki. Makatka K. Grocholi i jej córki D. Szelągowskiej. Dla mnie ksiązka zasługuje na Nobla. Matka i córka opisują jakieś wydarzenie lub ciąg wydarzeń (trwających w tym samym czasie) ze swojego punktu widzenia. Ze swoimi przemyśleniami, obawami czy zarzutami względem drugiej. Uwierzcie mi, że na każdym rodziale wybucham śmiechem. niektóre sytuacje, teksty, komentarze są naprawdę rozbrajające! Jestem pewna, że po tą ksiązke wróće za jakiś czas z pewnością. Was zachęcam do przeczytania, a autorkom zyczę kolejnej ksiązki - równie zabawnej, przyjemnej i prawdziwej


Have a Nice Night
Coralize

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz