czwartek, 11 sierpnia 2011

Pierwszy post, czyli STARTujemy.

Dzisiaj moje pierwsze blogowanie dla was. We wrześniu obiecałam sobie, że po maturze i dostaniu się na studia zrobię coś w kierunku "youtubowania" lub "blogowania". Zdałam maturę, dostałam się na studia więc konsekwentnie założyłam bloga.  O ile  z tym drugim nie ma problemu, to ta pierwsza opcja jest trochę bardzo pracochłonna. Nagrywanie, montowanie, dodawanie. Aktualnie nie mam tyle czasu mimo, że mam wakacje.
Pierwszy post to zawsze coś szczególnego. Z jednej strony nie mogę pozwolić na zanudzenie was;) Z drugiej muszę zadbać o to, żebyście chętnie odwiedzały moją stronę. Wstępy z reguły są trudne, ale nie wiedziałam, że aż tak! Napiszę tak po prostu od siebie, bez wymyślania, szukania odpowiednich słów czy podrabiania kogoś. Chcę, aby ten blog był miejscem, w którym znajdziecie wszystko: od kosmetyków i mody po kuchnię, książki i inne atrakcje, które mam nadzieję przypadną wam do gustu. Postaram się aby każdy mój gość poczuł się jak w azylu, odpoczywając z kubkiem ulubionego napoju i dobrym ciastkiem na talerzyku.
Nie zanudzając, mam nadzieję, że umilę wam czas moimi uwagami, spostrzeżeniami, a wasze zainteresowanie będzie mi sprawiać ogromną przyjemność i motywować do dalszego rozwijania mojej "internetowej "działalności".
Have a Nice Day
Coralize

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz